08
- ספטמבר
2019
נכתב ע"י: admin
סגור לתגובות על 10 טיפים לבעלי חנות אינטרנטית
10 טיפים לבעלי חנות אינטרנטית

1. תמונות תמונות תמונות – השקיעו בתמונות מוצרים באיכות גבוהה, אחידות מבחינת רקע וסגנון וקרובות מאוד למראה המוצר האמיתי. כך ימנעו הפתעות שיגררו תלונות והחזרות מוצרים. רצוי שלפחות אחת התמונות תציג את המוצר כשהוא בשימוש (למשל: איך העגילים נראים באמת כשעונדים אותם).

2. ויז'ואל – עיצוב החנות צריך להיות ידידותי ופשוט, כך שיקל על ההתמצאות בחנות. אל תתביישו לקחת רעיונות מאתרי מסחר גדולים. הם כנראה עושים משהו נכון.

3. מי הקונים שלכם – הגדירו את קהל היעד שלכם: מגדר, גיל, מיקום, תחומי התעניינות, סגנון חיים, מה "כואב" להם, איך המוצר יעזור להם. התאימו את מבנה ועיצוב החנות וסגנון הפניה אל הקהל שלכם.

4. למה לקנות דוקא את המוצרים שלכם – הדגישו את הייחודיות של המוצרים שלכם: חומרים מיוחדים, ייצור איכותי, סיפור מעניין מאחורי המוצר וכו'.

5. מבצעים – הנחות ומבצעים באתר מעודדים קניה. אם המבצע מוגבל בזמן, כדאי להציג שעון שסופר אחורה ומציג את הזמן שנותר עד לסיום המבצע.

6. צ'קאאוט – תהליך התשלום חייב להיות קל וברור, ללא דרישה למידע מיותר. מטרתנו בשלב זה לספק ללקוח ביטחון בתהליך ובמחויבות שלכם לשמור על המידע שלו. אל תחייבו את הלקוחות להירשם לפני הרכישה. תנו להם להשלים את התהליך ואז להציע להם לשמור את הפרטים. בכל מקרה אפשר להציע להם להירשם לקבלת ניוזלטר.

7. מה אחרים חושבים עליכם – תגובות וחוות דעת חיוביות משפיעות במידה רבה על הקונים. הציגו פידבקים וסקירות על המוצרים ועל החנות באופן כללי.

8. משלוחים – משלוחים חינם מעודדים רכישה ונותנים ללקוחות הרגשה של ערך מוסף. יותר ויותר אתרים מספקים את המשלוח ללא עלות נוספת, במיוחד אתרי סחר גדולים, ויש ציפיה מהלקוחות לא לשלם בנפרד על המשלוח. אם המשלוח לא בחינם, כדאי לציין זאת בשלב מוקדם ולא בשלב האחרון בקופה, מכיוון שזה מרתיע קונים שמגיעים לתשלום ואז רואים שהתווסף עוד סכום לרכישה.

9. שירות – אין דבר כזה שירות טוב מדי. תמיד יזכרו אתכם בזכות שירות מצויין וירצו לחזור ולקנות אצלכם. השתדלו לספק מידע רב ככל שניתן בדפי המוצרים, לענות לשאלות נפוצות באתר עצמו ולספק מענה מהיר לפניות באתר. כדאי להתקין צ'אט-בוט שיענה על שאלות נפוצות ויעביר לתמיכה אנושית שאלות שאין לבוט תשובות עליהן.

10 – החזרות והחלפות – הציגו בצורה בולטת את מדיניות ההחזרות ואפשרו לקונים להתחרט אחרי קבלת המוצר ולקבל החזר מלא. זה מחזק את הבטחון שלהם ומגדיל מכירות.