תמהיל סוגי תוכן בפרסום פוסטים
22
- נובמבר
2020
Posted By : admin
תמהיל סוגי תוכן בפרסום פוסטים

בפוסט שלי על גאנט ניהול תוכן הזכרתי סוגים שונים של תוכן. הגאנט עוזר ליצור תמהיל מגוון של סוגי התוכן השונים, כדי מנוע מצב בו מתפרסמים ברצף מספר פוסטים מאותו סוג.

מכיוון שקיבלתי הרבה שאלות על סוגי התוכן השונים, הנה הסבר ודוגמה לכל אחד מהסוגים שהזכרתי:

  1. פוסט מקצועי – פוסט לימודי העוסק באופן ישיר במקצוע המדובר. לדוגמה: כל הפוסטים שלי בנושאים של ניהול זמן, מיתוג, קבלת החלטות, התנהגות של לקוחות, אפיון אתר אינטרנט וכו'.
  2. פוסט שיווקי – פוסט שמטרתו לקדם מוצר או שירות, להודיע על מבצע או לפרסם מוצרים חדשים. בפוסט מהסוג הזה חשוב מאוד שתהיה הנעה לפעולה, הפנייה לדף נחיתה, כפתור לשליחת הודעה או רישום וכו'. המטרה של פוסט שיווקי היא בדר"כ להביא למכירה אחרי שהלקוחות כבר הכירו אתכם דרך סוגי הפוסטים האחרים.
  3. פוסט טיפים – פוסט מאוד ממוקד שמטרתו לתת מידע מעשי שיעזור לקוראים שלכם. לדוגמה: פוסט שכתבתי על 5 טיפים להגדלת החשיפה בפייסבוק.
  4. תאור מקרה (Case Study) – פוסט בו אתם מספרים על חווית לקוח. מטרת הפוסט להמחיש מה השירות שאתם נותנים ומה הערך שהלקוחות שלכם מקבלים. לדוגמה: פוסט שמספר על שלבי בניית אתר אינטרנט של לקוח שלכם, אם אתם מפתחי אתרים.
  5. פוסט השראה – פוסט קצר שמורכב בדר"כ מציטוט בנושא הקשור לתחום שלכם. ברוב המקרים הציטוט יופיע על גבי תמונה.
  6. פוסט של יום מיוחד – בגאנט ניהול התוכן תוכלו למצוא את רשימת כל החגים והימים המיוחדים בשנה. פוסט של יום מיוחד יתייחס לתאריך ויקשר בין היום המיוחד לתחום בו אתם עוסקים. במקרה שלי תוכלו למצוא פוסטים על יום הפיסוק (הסברתי כמה פיסוק נכון חשוב בתכנים שאתם מעלים), על יום הדחיינות ואפילו פוסט שכתבתי ביום הבוץ.
  7. פוסט מאחורי הקלעים – פוסט שמלווה ומראה את בתהליך העבודה שלכם ומטרתו ליצור הזדהות וקירבה ע"י הצגת התהליכים מאחורי הקלעים של העסק. זה יכול להיות פוסט עם תמונות מסדנה שהעברתם, תהליך ייצור של מוצר או תאור שיחה עם לקוח.