27
- נובמבר
2019
נכתב ע"י: admin
שיווק גרילה

שיווק גרילה הוא שיטת שיווק יצירתית שאינה דורשת תקציב והיא מייצרת רגשות חזקים ובאז תקשורתי, בעיקר באינטרנט, אבל לא רק.

בשנות ה- 80 של המאה הקודמת השיטה הזו שימשה בעיקר עסקים קטנים עם משאבים מצומצמים, שלא יכלו להשתמש בשיטות השיווק המקובלות. כיום גם חברות גדולות ועתירות משאבים משתמשים בשיווק גרילה, מבחינת היצירתיות והחדשנות, אף שלמעשה תקציבי השיווק והפרסום שלהם גדולים מאוד.

לעסק שהאסטרטגיה שלו היא בעיקר קידום אורגני, שיטת שיווק גרילה יכולה לתת תמריץ זול ומהיר.

תוצאה רצויה של שיווק זה היא יצירת פרסומת ויראלית שתעבור מפה לאוזן, ללא מאמץ שיווקי וללא קידום ממומן או פרסומת שתגרום לבאז – שידברו עליה במדיות השונות.

בתמונות המצורפות תוכלו להתרשם ממספר קמפייני גרילה מוצלחים.

שיווק גרילה קיטקט

שיווק גרילה שיווק גרילה שיווק גרילה שיווק גרילה שיווק גרילה שיווק גרילה

 

יש לכם אתר ואתם רוצים לקדם אותו קידום אורגני? הנה עוד כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם:

  1. התאמה למובייל – גוגל נותן עדיפות לאתרים מותאמים למובייל על פני אתרים שאינם מותאמים.
  2. איכות ואורך התכנים – תוכן איכותי הוא תוכן שמעמיק בנושא המדובר, המידע שבו בדוק והוא כתוב ללא שגיאות תחביר ופיסוק. אורך מאמר חייב להיות בן לפחות 300 מילים.
  3. השתמשו נכון במילות מפתח – חשוב לשבץ את מילות המפתח בטקסט מספר פעמים בדף  באופן שישתלב בחוכמה ולא בצורה מאולצת. חשוב לשלב מילות מפתח בכותרת הדף ובכותרות המשנה. שימוש באותו ביטוי מספר פעמים, בשילובים שונים ישיג את התוצאה ההפוכה.
  4. מבנה האתר – יש להקפיד על ניווט נוח, שימוש בתגיות ובכותרות, שילוב תמונות ווידאו ועוד.
  5. מהירות הטעינה של הדפים – טעינה איטית של דפים גורמת לנטישה של הגולשים. גוגל מייחס חשיבות רבה למהירות הטעינה של האתרים שלכם.
  6. הזמן שגולשים נשארים באתר – ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר והאתר יהיה בנוי בצורה נכונה יותר, הגולשים ישארו בו יותר זמן.
  7. קישורים – חשוב לשלב בכל דף הן קישורים פנימיים באתר והן קישורים יוצאים ואיכותיים.
  8. תמונות וסרטונים, כפי שכבר פורט למעלה.
  9. הפניות מרשתות חברתיות ושילוב כפתורי שיתוף.
  10. חווית משתמש – השקיעו מאמץ במניעת מצב של קושי לקרוא טקסט, פרסומות שקופצות על התוכן, בלוקים גדולים של טקסט בלי חלוקה לפסקאות וכותרות ביניים.
  11. אתר מאובטח – שימוש בפרוטוקול https.

לקריאה נוספת במושא קידום אורגני לחצו כאן.