27
- נובמבר
2019
נכתב ע"י: admin
שיווק גרילה

שיווק גרילה הוא שיטת שיווק יצירתית שאינה דורשת תקציב והיא מייצרת רגשות חזקים ובאז תקשורתי, בעיקר באינטרנט, אבל לא רק.

בשנות ה- 80 של המאה הקודמת השיטה הזו שימשה בעיקר עסקים קטנים עם משאבים מצומצמים, שלא יכלו להשתמש בשיטות השיווק המקובלות. כיום גם חברות גדולות ועתירות משאבים משתמשים בשיווק גרילה, מבחינת היצירתיות והחדשנות, אף שלמעשה תקציבי השיווק והפרסום שלהם גדולים מאוד.

לעסק שהאסטרטגיה שלו היא בעיקר קידום אורגני, שיטת שיווק גרילה יכולה לתת תמריץ זול ומהיר.

תוצאה רצויה של שיווק גרילה היא יצירת פרסומת ויראלית שתעבור מפה לאוזן, ללא מאמץ שיווקי וללא קידום ממומן או פרסומת שתגרום לבאז – שידברו עליה במדיות השונות.

בתמונות המצורפות תוכלו להתרשם ממספר קמפייני גרילה מוצלחים.

שיווק גרילה קיטקט

שיווק גרילה שיווק גרילה שיווק גרילה שיווק גרילה שיווק גרילה שיווק גרילה