02
- ינואר
2020
נכתב ע"י: admin
נתוני השימוש של דף עסקי בפייסבוק

מנהלים דף עסקי בפייסבוק?

 אל תפספסו את המידע החיוני של נתוני השימוש בפייסבוק, העומדים לרשות מנהלי דפים עסקיים. הטאב של "נתוני שימוש" (INSIGHTS) מספק מידע סטטיסטי מועיל על הדף שלכם.

הנה סקירה קצרה של המידע בדף:

 כאשר נכנסים לנתוני השימוש של הדף מופיע דף עם סיכום הנתונים של הדף. התפריט שבצד ימין (בעברית) מאפשר לצפות במידע מפורט יותר בנושאים שונים.

נתוני שימוש בפייסבוק

ברירת המחדל של הדף היא להציג נתונים של השבוע האחרון, אבל אתם יכולים לבחור תקופה שונה לתצוגה.

בדף הראשי של נתוני השימוש מוצג מידע מספרי על הפעילות בדף עם השוואה לתקופה קודמת.

בנוסף לכך מוצג מידע מפורט על 5 הפוסטים האחרונים שפירסמתם ומידע סטטיסטי של דפים שאתם עוקבים אחריהם.

ייצוא נתונים לאקסל

בנוסף לתצוגה בדף, יש אפשרות לייצא נתונים לאקסל של עד חצי שנה אחורה. לחצו על "יצא נתונים" ותוכלו לבחור את התקופה הנדרשת.

ייצוא נתונים לאקסל

 

בפייסבוק מציגים עבור הדף 3 סוגים של נתונים:

  • צפיות בדף (Page Views) – מספר הפעמים שבהן אנשים צפו בפרופיל של דף, כולל אנשים המחוברים לפייסבוק ואלו שלא מחוברים.
  • תפוצה (Reach) – מספר האנשים שראו תוכן כלשהו מהדף שלך או על הדף שלך. מדד זה הוא מדד משוער.
  • חשיפות או תצוגות מקדימות (Page Previews) – מספר הפעמים שתוכן כלשהו מהדף שלך או לגבי הדף שלך נכנס למסך של מישהו.

סוגי צפיות

 

התפלגות לפי ימים ושעות

בלחיצה על "אנשים" בתפריט הצידי תקבלו מידע מלא על כל הפוסטים שפרסמתם וכן מידע על התפלגות הצפיות בדף שלכם בימי השבוע ובשעות השונות של היום. שימו לב שמידע זה מוצג לפי זמן החוף המערבי של ארה"ב ולכן יש להוסיף 10 שעות לזמן שמוצג בדף.

התפלגות לפי ימים ושעות

 

מידע על האנשים שצפו בדף

לקבלת מידע זה לחצו בתפריט הצידי על "צפיות בדף".

בדף שיפתח תוכלו לראות את מספר האנשים שצפו בדף במספר חתכים: גיל ומין, ארץ, עיר, סוג מכשיר ועוד.

לקבלת מידע נוסף לחצו על "אנשים" בתפריט הצידי. המידע שיוצג לכם הוא התפלגות לפי גיל ומגדר וכן לפי מדינה, עיר ושפה:

התפלגות דמוגרפית

 

מידע על לייקים בדף

לחצו על "סימוני אהבתי" בתפריט הצידי. בדף שיוצג תוכלו לראות את מספר הלייקים שניתנו לכם לפי ימים וכן סימוני "לא אוהב" של אנשים שביקשו לבטל את המעקב אחר הדף.

מידע על לייקים

 

המידע של נתוני השימוש בפייסבוק מאפשר לכם לבדוק:

  • אילו סוגי תכנים מביאים יותר עוקבים לדף: פוסטים, תמונות, וידאו, סטורי וכו'
  • איזה מידע מעניין את העוקבים שלכם
  • מיהם העוקבים שלכם מבחינה דמוגרפית

כל אלו יסייעו לכם בקידום אורגני של הדף.

 

במידה ואתם נעזרים בפרסום ממומן בפייסבוק, המידע על נתוני השימוש לא מופיע כאן אלא במרכז המודעות של פייסבוק – ה- Ads Manager.

למידע נוסף על פרסום ארוגני וממומן בפייסבוק קיראו את הפוסט על פרסום בפייסבוק