28
- יולי
2020
נכתב ע"י: admin
חנות אונליין – הכנת העסק לחגי תשרי 2020

בפסח כולנו היינו עוד בהלם מהקורונה והסגר שנפלו עלינו, אבל בחגי תשרי אין לנו כבר תירוצים, במיוחד אם אנחנו בעלי חנות אונליין.

יש לכם מוצרים שנמכרים בחנות אונליין? הכינו את עצמכם לחגים שיגיעו הרבה יותר מהר ממה שנראה לכם.

החגים של 2020 לא יהיו דומים בכלום לחגים של 2019, אבל עדיין נרצה לתת מתנות למשפחה וחברים.

 

מה השתנה ואיך צריך להכין חנות אונליין?

  • משלוח – בחגים הקרובים יהיו פחות אירוחים בבתים ויותר מתנות שישלחו לבית המקבל. חנויות אונליין צריכות לאפשר מספר אופציות של משלוחים: משלוח לבית הלקוח/מקבל המתנה, משלוח לנקודת איסוף, משלוח מהיר לאלו שיזכרו רק ברגע האחרון. לא מספיק לבצע התקשרות עם חברת שילוח. חשוב מאוד לבצע כמה טסטים ליעדים שונים ולוודא שרמת השירות שתקבלו תהיה מספקת גם כשיהיה לחץ לקראת ראש השנה.
  • דאגו למלאי מספיק, במיוחד מלאי של מוצרים במבצע ומוצרים שיהיו יותר רלוונטיים למתנות.
  • אפשרו בחירה באריזת מתנה וודאו שיש לכם מספיק חומרי אריזה וכ"א מתאים לצורך הכנת המוצרים למשלוח.
  • צרו מיגוון של מוצרים עם טווח מחירים שיתאים גם לאלו שמצטמצמים ועדיין לא רוצים לוותר על מתנה לילדים, להורים, לבני הזוג. גם סבים וסבתות שנאלצים לראות את הנכדים פחות ישמחו לשלוח להם מתנות.
  • היערכו מבחינת שירות הלקוחות שלכם, כדי שכל פניה תיענה במהירות ובאדיבות. אם חשבתם שחנות אונליין היא משהו קר ומנוכר, כדאי שתשנו את הגישה. שירות לקוחות מעולה יוערך כאן לא פחות מאשר בחנות בקניון.
  • יש מוצרים שתרצו למכור יותר? אל תשכחו להכריז על מבצעים והנחות. מחקרים מראים שבמיוחד באונליין יש חשיבות גבוהה מאוד להצגה של מבצעים והנחות באתר.
  • יש לכם מועדון לקוחות? ספרו להם מראש על המבצעים. הבטיחו להם הטבות ושימרו על קשר איתם.
  • מתנה בכל רכישה – יש דוגמית או מוצר זול שאתם יכולים לצרף למזמינים מעל סכום מסוים? מעולה. הלקוחות שלכם יאהבו את זה.
  • גיפט קארד – עוד אין לכם כזה באתר? זה הזמן להיערך.

 

כל שנה אני פוגשת עסקים שנזכרים מאוחר מדי שהחגים קרובים. כל יום שתחכו ישתקף בהפסד לעסק.
זה הזמן להיערך!

ואל תשכחו: מיד אחרי שהחגים יסתיימו יגיעו שופינג IL ושאר חגי הקניות של נובמבר.

 

צריכים עזרה בהכנת העסק לחגים? דברו איתי, אשמח לסייע לכם.