01
- מרץ
2020
נכתב ע"י: admin
התלהבות ועקביות בעסקים

איך אפשר להיות גם מתלהב וגם עקבי בעסקים?

לעיתים מדובר בשתי תכונות שמפריעות אחת לשניה. במיוחד אצל אנשים יצירתיים שיש להם כל הזמן רעיונות חדשים ומלהיבים. הם מעדיפים לעשות דברים חדשים ומלהיבים ונוטשים רעיונות, שרק לפני רגע הלהיבו אותם, בלי לממש אותם.

התלהבות היא תכונה חיובית בעסקים. אנשים בעלי תשוקה והתלהבות יכולים להגיע להישגים טובים ביותר, כל זמן שימשיכו להיות עקביים לאורך זמן. ההתלהבות גורמת לכך שיש להם קשר רגשי עמוק למוצר או השירות שהם עובדים עליו. כתוצאה מכך הם יוצרים ערך גבוה במיוחד.

אבל בלי עקביות אי אפשר להגיע להישגים. מי שרוצה להצליח יודע שהדרך לפיסגה רצופה באתגרים. מי שיאבד את ההתלהבות ברגע שנתקל בקושי הראשון, או ברגע שיעלה במוחו רעיון חדש ומלהיב יותר, לא יוכל להצליח.

זיכרו תמיד מה המטרות שלכם

צרו רשימה של רעיונות ובכל פעם שתסיימו לעבוד על פרויקט אחד ותירצו להתחיל לעבוד על פרויקט חדש, בחרו את הרעיון בעל הסיכויים הגבוהים יותר מתוך הרשימה.

מה נעשה אם התחלנו לעבוד על מוצר א' ובאמצע יש לנו רעיון למוצר ב' שנראה מלהיב יותר? אם כבר השקעתם עבודה במוצר א', אל תנטשו אותו. הוסיפו את מוצר ב' לרשימת הרעיונות. זיכרו שעדיף מוצר אחד שהוא 90% מוצלח, על פני 10 מוצרים שחשבתם שהם 100%, אבל לא סיימתם לעבוד על אף אחד מהם.

כמו בהרבה דברים, גם כאן מודעות היא מרכיב חיוני. אם יש לכם היסטוריה של התלהבות וחוסר עקביות, צרו לעצמכם הרגלים חדשים, נהלו רשימת רעיונות ותמיד תמיד שאלו את עצמכם: האם מה שאני הולכ/ת לעשות עכשיו משרת טוב את המטרות שלי?